x

Ai văzut oferta?

Elevate Profit Inner Circle

Din 23.06.2021, timp de 6 luni,
pune-ţi business-ul pe direcția corectă

Implementează SISTEMUL COMPLET cu care clădești pe baze solide
un business de 7 cifre și eviți greșelile tipice pe care le fac începătorii

Află cum să controlezi cu succes dezvoltarea unui business

Antreprenorul

  • Ştii să îţi gestionezi timpul ?
  • Ştii cum să îţi dozezi energia?
  • Care este competenţa esenţială?

Echipa

  • Cum separi iluzia de realitate?
  • Cum atragi oamenii potriviţi?
  • Cum lucrezi cu mentorii?

Strategia

  • Care sunt stadiile evoluţiei?
  • Cum să protejezi afacerea?
  • Cum să stimulezi creşterea?

Iată un scurt rezumat cu ceea ce vei putea implementa după EPIC:

  • Cele 6 feluri în care antreprenorul se simte liber, în ce ordine se obţin şi de ce e necesar să devii mai întâi stăpânul timpului şi abia apoi al banilor
  • Cum să elimini sau delegi activităţile care te irită sau îţi distrug profitabilitatea
  • Cum să te asiguri că ai găsit corect piaţa ţintă şi să lucrezi în primul rând cu clienţi fani (testul client FIDEL)
  • Cum să faci inovaţie de produs pentru a fi mereu competitiv, fără să pierzi nici o clipă din profitabilitate

După modulul
”Antreprenorul”

  • Cum să recrutezi oamenii potriviţi în echipa ta şi să te asiguri că eviţi angajările care strică echipa
  • Cum să formezi o echipă puternică şi diversă, în care toate cele 4 roluri esenţiale sunt reprezentate şi cum să comunici cu persoane ”dificile”
  • Cum să delegi fiecare proiect cu focus pe rezultate nu pe efort şi cum să monitorizezi implementarea
  • Sistemul de şedinţe complet - care plac angajaţilor şi măresc productivitatea

După modulul
”Echipa”

După modulul
”Strategia”

  • Cum să îţi faci un plan de business flexibil şi puternic
  • Cum să defineşti viziunea, misiunea, valorile şi cultura companiei
  • Cum să generezi un sistem de măsurare a progresului în afacerea ta
  • Elementele fundamentale ale leadershipului antreprenorial – generarea culturii companiei
  • Vector - toate elementele culturii şi strategiei de business pe o singură pagină

În EPIC înveţi un sistem complet prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

Ce ai nevoie ca să ai succes când începi un business?


Sam Altman, CEO Y Combinator (compania care a ajutat la dezvoltarea a peste 1,900 de companii, printre care: Scribd, Dropbox și Airbnb) a ajuns la concluzia că pentru un startup de succes că ai nevoie de o idee bună, care devine un produs bun, livrat cu o echipă bună.


Totuși s-ar putea să nu fie suficient pentru că succes = idee x produs x execuţie x echipă x noroc.

 

Doar când lucrezi cu toate cele 5 elemente ai șanse de succes.

 

Înainte de toate, ce e cu adevărat important este să nu începi un business doar ca să ai un business. 

 

Pentru că norocul este un element care ține de implicare ta, de cât de mult crezi tu în proiect și de faptul că ai pornit de la început cu ideea că te stresează ceva și compania TA este cel mai bun mod de a o rezolva.

 

Deși în afaceri se lucrează cu cifre, emoțiile sunt importante.

Deci dacă simți că ai o soluție la o problemă, ești pe drumul cel bun.


Te pot învăța cum să gestionezi o idee, cum să prezinți un produs / concept / serviciu, cum să recrutezi și să organizezi o echipă astfel încât sistemul să funcționeze.

 

Pentru că ...

REZISTĂ DOAR CEI BINE PREGĂTIŢI

Mulți antreprenori, cred că startup-urile lor vor deveni stabile după 2-3 ani dar în realitate startup-urile se stabilizează în 5-10  ani. 

 

Motivul principal e tocmai ideea că se va întâmpla rapid. Tocmai de aceea e important să ai un set de instrumente și acces la mentori care să-ți clarifice CUM să aplici o procedură, CÂND să recrutezi și mai ales UNDE merită să faci o schimbare în proiectul tău.


De exemplu: o greșeală constantă este ideea că prima versiune a produsului trebuie să fie perfectă și într-o piață mare, ca să poți crește rapid cota de piață.

 

Dar nu.

 

Un business la început de drum are nevoie de o piață care va fi mare în 10 ani, nu azi.
Dacă ești obsedat de cât de mare este acum piața, nu vei vedea niciodată cum poți TU să o dezvolți.


Trebuie să știi CUM alegi o nișă și CÂND să te extinzi acolo.  

O cifră foarte des citată în conferinţele de business spune că 80% din afacerile private dau faliment înainte de a împlini 10 ani de existență.


Cauza?


Fondatorul nu înțelege la nivel suficient de profund relaţia dintre el ca persoană şi afacerea lui ca sistem.

Rezultatul este că, în interval de 10 ani, din 100 de afaceri nou înființate, doar 4 rămân "în picioare".


Toate cifrele de mai sus pot părea îngrijorătoare…


Vestea bună este că 90% dintre afacerile lansate de către antreprenorii care au avut deja succes cu o afacere anterioară, reușesc să prospere!


Întrebarea care merită pusă aici este următoarea:


Îți dorești o afacere cu 90% șanse de succes?


Dacă da, citeşte mai departe:


ÎNAINTE SĂ IEI ORICE DECIZIE MAJORĂ

Dacă ai "dureri" în business-ul tău majoritatea cărților despre business îţi spun ce să FACI ca să nu mai ai probleme cu cash-ul, cu vânzările, cu oamenii.


Din păcate nici una dintre aceste strategii nu funcționează dacă nu știi mai întâi cum să FII tu lider al business-ului pe care îl conduci.

Afacerea ta nu poate crește peste nivelul la care crești tu!


De aceea, soluția adevărată pentru creșterea business-ului tău este să investeşti în tine și, mai ales, să înveţi CUM să gestionezi relațiile cu oamenii pe care îi conduci.


Așa că, oprește-te!

  • Opreşte-te înainte să recrutezi un nou angajat...
  • Opreşte-te înainte să îți iei un asociat...
  • Opreşte-te înainte să faci o infuzie de capital...


... și, mai ales, înainte să iei orice "decizie definitivă" pentru business-ul tău!

Între 23.06.2021 şi 05.12.2021, pune-ţi business-ul pe direcția corectă

În EPIC înveţi un sistem complet prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

3 ELEMENTE ABSOLUT ESENȚIALE

1. Să știi foarte clar încotro te îndrepţi.

2. Să acționezi împreună cu echipa ta.

3. Să te asiguri că sistemul produce rezultate.

Practic, vei învăţa 3 elemente vitale în business, care îți pot aduce rezultatele pe care ţi le-ai propus când ai decis că vrei un business.

1: Evoluţie (ştii clar cine eşti şi unde mergi)


Înțelegi exact ce se întâmplă în fiecare stadiu de evoluţie către maturitatea business-ului (este ca un GPS inteligent care îți spune pe unde să o iei către destinație, pentru că anticipează blocajele în trafic).


De exemplu, dacă știi dinainte că unul dintre pragurile de evoluție este conflictul dintre fondator și principalul decident (omul “de încredere” al firmei), ar fi bine să întăreşti respectul mutual dintre tine şi el prin întâlniri periodice în afara biroului (vei afla cum se face asta în mod structurat - ce să vorbiţi şi ce să nu vorbiţi).

2: Echipă (ştii bine cu cine mergi)


Evaluezi profilul psihologic personal și al echipei tale, ca să știi pe cine te poți baza în diverse stadii ale afacerii tale (este ca și când ai pleca într-o călătorie cu barca spre o insulă îndepărtată și ai nevoie să formezi echipajul).


De exemplu, dacă știi dinainte că vei avea nevoie pe parcurs de o persoană care să ajute la sistematizarea business-ului, e important să o aduci în echipă din timp, dar e la fel de important să nu îi dai puterea prea brusc sau prea devreme (vei afla cum se acordă, treptat, putere – empowerment – unui manager de sisteme de business, astfel încât să fie acceptat de echipă).

3: Strategie (ştii cum şi de ce se face efortul de echipă)


Înveți management colaborativ ca să poți lua, în echipă, decizii asumate care au și mecanism de monitorizare și care nu doar se iau, ci se și implementează.


De exemplu, dacă vrei ca deciziile echipei să se și implementeze, e necesar ca formatul de ședință în care se iau deciziile să fie foarte clar. Vei afla care e acest format, cât durează și cum e necesar să fie/să nu fie condusă.

În Elevate Profit Inner Circle înveţi un sistem complet

prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor:

1. Pasul 1 este să te asiguri că dai prioritate priorităților, adică cele 3 priorități pe care orice antreprenor ar trebui să le execute zilnic.


Pe scurt: Cum să începi cu începutul şi de ce e mai important să te asiguri mai întâi că ai o cultură sănătoasă și apoi să vii cu strategia de business.


2. Cele 4 componente cheie ale unei culturi sănătoase şi ordinea în care se implementează ele, indiferent de mărimea organizației. 


Pe scurt: Cum să construiești fiecare element al unei culturi organizaționale sănătoase.


3. Cum să anticipezi evoluția organismului viu numit: business-ul tău! 

Cele 4 stadii de evoluție ale unei afaceri pornind de la naștere până la maturitate.


4. Cu cine faci echipă? 

Greșeli frecvente în recrutare şi în organizarea echipei. 

Cum atragi oamenii potriviţi? Cum îi menţii? Cum influenţezi mentalităţi?


5. Managementul deciziilor şi al implementării lor

Cum te asiguri că toată lumea ştie ce are de făcut şi cum afli dacă toți membrii echipei îşi fac treaba?


6. Ritmurile esenţiale de întâlniri în echipă (cele 5 tipuri de întâlniri plus metoda trainingului departamental autonom).  Astfel te asiguri că echipa ta creşte continuu.


7. Arhitectura organizaţiei. Cum să aşezi omul potrivit la locul potrivit astfel încât businessul tău să fie funcţional. Linii de autoritate şi responsabilitate.


8. Cum se clădeşte cultura companiei pas cu pas: Viziunea, Misiunea, Valorile, Convingerile, Comportamentele, Limbajul şi Mediul de lucru.


9. Cum se concepe manualul de cultură organizaţională? 

Este documentul care te ajută să formezi echipa potrivită şi să rezolvi situaţiile delicate în echipă.


10. Cele 3 valori de companie fără de care compania moare. 

Oricare ar fi setul de valori al business-ului, el trebuie să includă cele 3 valori.


11. Cum să îţi organizezi călătoria de business: elementele componente ale unui business sănătos - pregătire pentru ceea ce urmează (webinarii, plan de acţiune).

În EPIC înveţi un sistem complet prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

Elevate Profit Inner Circle este pentru tine, mai ales dacă...

  • ai impresia că afacerea ta stagnează şi nu știi de ce se întâmplă acest lucru sau ce poţi face
  • ai impresia că "stingi incendii" sau repari greșeli făcute de alții, în loc să te concentrezi pe creștere
  • ești în conflict cu unul sau mai mulți dintre membrii echipei tale și nu știi cum să ieși la liman 
  • ai de îmbunătăţit partea de motivare a oamenilor şi delegare clară către echipă
  • simţi că nu îţi ajunge timpul pentru activităţi importante / strategice din cauza prea multor urgenţe

"Mi-a plăcut mult ce am aflat la cursul despre afaceri. O adevărată școală de gândire. M-a ajutat să găsesc soluții, să cunosc oamenii care îmi împărtășesc valorile. Se vede cum antreprenorul din tine e pus pe treabă. Mă inspiri nu doar prin ceea ce spui, ci şi prin ceea ce faci."

Dumitru Fodor - Fondator Vetro

"Am învățat să duc relațiile cu echipa mea la un alt nivel și mi-am dat voie să deleg.

Am stabilit obiective mari și le-am atins: Concret, am reușit să cresc cifra de afaceri

a firmei de la 2 mil euro la 3,7 mil euro. 

Cristi Găvan - Fondator MAM Bricolaj

[2016] Este un program livrat profesionist şi plin de conţinut valabil, testat care este imposibil să nu îţi folosească. Ca şi valoare economică şi profesională este nepretuit. Voi putea să-l cuantific prin comparaţia situaţiei actuale cu cea de peste 1 an a companiei şi cu siguranţă va fi ceva mare.

[2017] Am crescut CA cu peste 20% şi aplic toate cunoştintele învăţate în majoritatea departamentelor… şi încă vom mai creşte.

Monica Icu - EURO SANDOW SRL

Am mai multe business-uri şi pot să aplic informaţiile învăţate în fiecare dintre ele, chiar dacă sunt domenii diferite. Recomand acest program celor care sunt într-un moment de cumpănă. Dacă te-ai blocat în business-ul tău acest curs e pentru tine. Te deblochează garantat.

Calin Iepure - BizzClub

Ce am obţinut? Autocunoaştere. Claritate. Ştiu în ce etapă se află compania mea. Ştiu mult mai clar cum să construiesc afacerea şi am pornit-o iar de la zero.

În trecut am implementat câteva procese învăţate de la sine şi beneficiul a fost creşterea a CA cu 30,000 euro. Astăzi am înţeles ce şi cum am de făcut, tot ce-mi ramane este sa aplic. Recomand cu toată încrederea pentru că  îţi poate deschide ochii să identifici oportunităţile şi să-ţi duci afacerea la nivelul următor. Pentru mine este cel international. 

Mădălina Smochină  - Eco Soluţii Online

Acest curs mi-a oferit extremă claritate - nici nu pot cuantifica valoarea economică - mult peste investiţia făcută.

Recomand cu încredere acest program, pentru că te ajută să economiseşti cel putin 10 ani de energie, timp şi ulcere .

Valentina Chirvăsuţă

6 LUNI, 12 ÎNTÂLNIRI, 3 MODULE, 1 BUSINESS

MODUL 1: ANTREPRENORUL

4 sesiuni EPIC live

4 sesiuni de coaching

2 sesiuni de mentorat

EPIC LIVE 1 - Cele 6 libertăți
[23.06.2021]

Care sunt stadiile de evoluție a unui business.
Ce vocabular folosim şi de ce.

EPIC LIVE 2 - Timpul tău
[05.07.2021]

Libertatea ta – cum să îți gestionezi energia ca antreprenor şi cum să îți organizezi timpul

EPIC LIVE 3 - Marketing[22.07.2021]

Ce este un avatar? Ce contează cu adevărat şi cum poţi interpreta ceea ce ştii deja pentru a avea un proces de marketing.

EPIC LIVE 4 - Inovaţie[04.08.2021]

Ce este inovaţia şi cum te poţi diferenţia în mod clar şi eficient de ceilalţi competitori din nişa ta.

MODUL 2: ECHIPA

4 sesiuni EPIC live

4 sesiuni de coaching

2 sesiuni de mentorat

EPIC LIVE 5 - Selecţie[18.08.2021]

Cum cauți oamenii potriviți – organigrama stil traction: Vizionar, Integrator (S), Operations, Marketing/Sales, Finance

EPIC LIVE 6 - Delegare[02.09.2021]

Cum comunici ce este de făcut, de ce e important, cum se măsoară, cine (poate) fi implicat şi cine este responsabilul pentru rezultat.

EPIC LIVE 7 - Recrutare[15.09.2021]

Strategia prin care atragi oamenii potriviți pentru a construi un business solid, bazat pe cultură organizațională şi sisteme active.

EPIC LIVE 8 - Ședinţe[29.09.2021]

Meeting RYTHMS  - ce şedinţe au sens, cu cine, când şi mai ales cum trebuie să se desfăşoare fiecare tip de şedinţă pentru a fi eficientă.

MODUL 3: STRATEGIA

4 sesiuni EPIC live

4 sesiuni de coaching

2 sesiuni de mentorat

EPIC LIVE 9 - The framework[13.10.2021]

Care sunt cele 5 întrebări de business ale lui Peter Drucker, cum răspunzi la ele şi cum foloseşti rezultatele în strategia finală.

EPIC LIVE 10 - Business metrics & OKR’s[28.10.2021]

De ce e important să măsori,  ce date sunt cu adevărat relevant, cum le măsori şi cum iei decizii în baza cifrelor din panoul de bord.

EPIC LIVE 11 - Mission, Values, Story Brand[11.11.2021]

Care este misiunea business-ului, ce valori sunt relevante pentru echipă şi pentru client şi cum spui povestea ca să conteze pe termen lung.

EPIC LIVE 12 - Leadership[24.11.2021]

Cele două elemente esenţiale în comunicarea din echipă (încrederea şi respectul) şi cum implici echipa astfel încât să se simtă cu toţii împliniţi.

5 extra motive ca să fii EPIC

Pentru mine programul EPIC a însemnat 6 luni de dezvoltare continuă a business-ului. Fapt care m-a ajutat, deoarece am intrat în program după doar două luni de la deschidere. Pe scurt, am trecut de la MVP la un business în care ştiu canalul de promovare, preţurile stabilite, avatarul clientului şi produsul vândut.

Dragoş Păuleț

Antreprenor
Arena de AirSoft

Instrumentele şi metodele pe care le-am obţinut mă vor ajuta să cresc business-ul actual şi să încep unul nou.
Ce am primit aici are valoare de 100k euro!

Ioana Grosu

Avocat intraprenor

La fel ca şi în cazul Bootcamp University, experiența EPIC, m-a învățat să prețuiesc şi mai mult antreprenoriatul. Energia relațiilor construite în timpul lunilor în care s-a derulat programul, este o  sursă de inspirație profund modelatoare. Recomand cu multă căldură programul și sunt deosebit de recunoscătoare pentru experiența EPIC.

Ana Palimariu

Lector Univ. Dr.
Consultant în educație

Valoarea cursului depăşeşte de multe ori invstitia şi am convingerea că o voi recupera de multe ori.

Gabriel Vlad

Antreprenor

Pentru un business aflat la început, investiţia este infimă prin comparaţie cu valoare exponenţială pe care o poate aduce.

Antohi Decebal

Fondator Fusion Digital

În EPIC înveţi un sistem complet prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

Cine este creatorul programului EPIC

Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.


El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări şi training în 7 țări europene, China, SUA și Canada.

John Maxwell

Jordan Belfort

Neale Donald Walsch

Brian Tracy

Robin Sharma

Robert Cialdini

Martin Lindstrom

John Gray

Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu etc.). 


Andy este un pionier al pieței româneşti de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală ca speaker și trainer depășește 2.500 de apariții live.


Creator al comunității AS, care numără peste 350.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială și al unei echipe de traineri şi facilitatori la nivel naţional care astăzi numără 6 Master Traineri, 8 guest traineri şi 40 de facilitatori.


Probabil cea mai importantă contribuție pe termen lung pe care a adus-o Andy este conceperea a 6 procese de dezvoltare personală originale în cadrul programelor ultraintensive de tip Bootcamp (5-8 zile).

Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie:

  • Conferințele 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală)
  • Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
  • Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).

Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (14 cărți și peste 200 de ore de material audio-video).


Cine sunt cei 12 mentori care susțin transformarea EPICă

Marius Ștefan

Owner / CEO Autonom Rent a Car

Gina Calagiu

Owner AGENIUS

Daniela Marișcu

Founder AQUATICA EXPERIENCE

Dragoș Anastasiu

Owner / CEO Eurolines Romania

Cătălin Chiș

Founder / CEO Active Power Solutions

Monica Cadogan

Founder / CEO Vivre

Andrei Poștoacă

 CEO Ipsos Digital

Bogdan Tudor

Founder & CEO Class IT

Marius Ghenea

Partner at 3TS Capital

Dragoș Petrescu

President City Grill Group

Sergiu Neguț

Co-Founder / EVP - Fintech OS

Felix Tătaru

President GMP Group

Iar tu, în timpul celor 6 luni de dezvoltare a ta și a afacerii tale vei învăța, în mod direct, de la cel puțin 6 dintre ei!

În EPIC înveţi un sistem complet prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

Cei 12 coachi din echipa EPICă cu care ajungi la destinaţie

ALEX TUDOSE

"Misiunea mea personală este să ajut și să inspir oamenii care au nevoie să depășească momente dificile și să se dezvolte. Sunt recunoscător pentru tot ceea ce primesc în fiecare zi de la viață și vreau să dau mai departe această recunoștință. Să-i motivez pe cei din jurul meu să ofere plusvaloare în comunitatea din care fac parte".


Cu un strop de voință, poți să construiești o lume. Alexandru Tudose este antreprenor în Construcţii Industriale cu peste 10 ani de experienţă în business development şi peste 14 ani experienţă în vânzări.


Cu un strop de încredere, poți să muți munții. Sau să urci Himalaya. Lucru pe care l-a făcut în 2019, când a transformat o provocare personală într-un dar pentru copiii în dificultate, prin campania de strângere de fonduri - Himalaya Climb4Dreams.


Cu un strop de recunoștință, poți să dai mai departe ce ai învățat. Alexandru este facilitator certificat, trainer și Business Coach: Next Level Mastermind, Speaker Elite, LAB Profile, People Mastery Bootcamp, Self Mastery BOOTCAMP, Money Masterclass, Business Masterclass.

ALIN VLAD

“…şi antreprenoriatul e frumos, dar să vezi de la expert la antreprenor ce călătorie faină este ;)” 


Aduc claritate şi structură în luarea deciziilor de către antreprenori prin instrumente de analiză financiară şi acest lucru le accelerează deplasarea la un nou nivel de evoluţie a afacerii şi îi conduce mai aproape de idealul lor de libertate, timp şi semnificaţie.


În 25 de ani am condus afaceri din postura de managing partner sau C level contractat. Au fost afaceri care au crescut într-un an de la zero până la 200K sau care s-au dublat de la 15 miloane la 30 de milioane în 3 ani şi au fost afaceri  care au murit, unele la început, altele au prins un pic de zbor iar altele care au lăsat răni adânci şi lecţii învăţate.


Antreprenoriatul a însemnat deţinerea şi administrarea de afaceri în domeniul advertising, horeca, imobiliare, M&A şi servicii profesionale (audit şi contabilitate), precum şi prezenţa în top management într-o fabrică de producţie din top 500 FORBES pe România.


Toate aceste experienţe mi-au consolidat valorile după care mă ghidez în ceea ce fac: flexibilitatea (detaliu vs asamblu), proactivitatea, perseverentă în ciuda interferenţelor, toate acestea având la bază valorile nucleu legate de încredere, respect şi responsabilitate.


Cea mai importantă lecţie învăţată a fost legată de FOCUS:  atenţia pe core business-ul  tău poate să facă irelevante orice alte tranzacţii adicacente şi este calea cea mai scurtă spre ieşire.

ANGEL RĂDUCANU

Angel foloseşte experienţa sa acumulată în peste 21 ani pentru a antrena Liderii să devină şi ei cea mai bună versiune a lor, pentru că iubeşte rezultatele care apar ca urmare a sesiunilor de Coaching şi iubeşte oamenii care-şi asumă propria viața şi direcție.


Cu experienţa de peste 21 de ani în vânzări din care 12 în Managementul echipelor de vânzări, consultanța şi strategie de vânzări, Angel dezvoltă Training-uri interne şi open pe diverse domenii cum ar fi: Vânzări, Leadership, Time Management, Public Speaking şi Management-ul Echipelor.


Din 2011 de când a devenit Antreprenor şi Intraprenor cu acte în regulă şi-a dedicat cariera şi viața profesională pentru dezvoltarea lui şi a celor din jur. A construit echipe în domenii diverse şi a produs rezultate palpabile şi concrete pentru companii din România şi Europa, offline şi online.


Sprijină dezvoltarea clienţilor prin Business Coaching, Executive Coaching, Life Coaching, Team Coaching. Consultanţă şi strategie de vânzări şi Training-uri Personalizate nevoilor companiilor alături de care lucrează.


În 2009 şi-a însuşit citatul lui Zig Ziglar care spune că “Poţi obţine în viaţa tot ceea ce vrei dacă ajuţi suficient de mulţi oameni să obţină ceea ce vor” şi a repornit pe calea dezvoltării personale şi a celor pe care i-a întâlnit prin Training, Consultanţă şi Coaching. Este absolvent Metoda Silva şi Terapeut Theta Healing certificat de instituţii din SUA

BIANCA VUŢĂ

Bianca este un om cu drag de oameni!


Şi-a început ascensiunea profesională în domeniul financiar corporatist imediat după absolvirea facultăţii ASE Finante-Banci şi a continuat-o timp de 17 ani, ceea ce i-a oferit o viziune pragmatică asupra vieţii şi o intuiţie crescută când vine vorba de cifre.


Cu toatea acestea, adevărata menire profesională a cunoscut-o atunci când a înţeles că “schimbarea e singura constantă în viaţa” şi a deschis uşa oportunităţilor care au apărut în viaţa ei.


Aşa se face că a parcurs toate programele Elite School şi Bootcamp University, integrându-se apoi în comunitatea lui Andy Szekely ca facilitator, manager de operaţiuni, co-creator şi coach în programele respective.


În continuă creştere şi dezvoltare de sine şi de oameni, a obţinut până acum certificarea de Trainer, practician LAB Profile, Practitioner Coach + NLPt şi în derulare Master Practitioner Coach + NLP.


Toate acestea o susţin în fiecare demers de a lucra cu oamenii, pe lângă o experienţă de viaţa de 44 ani, un soţ, doi copii şi două pisici.


În prezent, Bianca îşi face timp pentru activitatea de Trainer în Honeywell, Facilitator în programele Elite School şi Bootcamp University, Coach în programul AS Inner Circle by Andy Szekely, Life & Business Coach individual, şi cel mai nou proiect – fondator şi facilitator al “Mastermind Club” în Bucureşti.

Şi acesta e doar începutul 😉…

BOGDAN GROSU

Mă numesc Bogdan Grosu, sunt tânăr, nu am decât puţin peste 22 de ani în câmpul muncii ... de avocat unde, din 01.07.1998 am început să ... rezolv problemele celorlalţi!


Am lucrat în aceşti 22 de ani cu organizaţii româneşti şi străine, în principal de origine franceză, firme mici şi mari, gestionând portofolii de risc de până la câteva zeci de milioane de euro.

Astăzi, principala mea activitatea profesională este aceea de coordonare a echipe de avocaţi pe care am reunit-o şi, din această poziţie, mă ocup de recrutare, formare şi coaching, pe lângă asumarea părţii de vânzări, R&D, Strategie şi, la un nivel redus, activităţi strict operaţionale.


În plan personal, sunt căsătorit de 20 de ani cu aceeaşi minunată fiinţă şi superbă fată care îmi promite de câteva ori pe săptămână că urmează să îmi explice, pe înţelesul meu, de ce a ales să fie, încă, soţia mea. Împreună, avem 2 copii, o fată şi un băiat. Fata, seamănă cu mine, uneori. La fel şi băiatul!”


De ceva ani sunt alături de comunitatea Andy Szekely şi îmi propun ca prin sesiunile de coaching din cadrul programelor Speaker şi Business Masterclass, să susţin creşterea şi dezvoltarea atâtor oameni frumoşi care şi-au dorit o evoluţie în business-ul lor 

CĂLIN IEPURE

Crede cu tărie că “Secretul succesului în viață este să fii pregătit atunci când a venit timpul!”, iar misiunea lui este tocmai aceea de a-i ajuta pe cei din jur să fie "pregătiți" atunci când se ivește oportunitatea.


Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.


Astăzi Călin coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România - bizz.club. Este totodată fondator al mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională: SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game și De vorbă cu Antreprenorii - Platformă online de dezvoltare antreprenorială. Mai nou este și master trainer pentru mentorii de business din școala antreprenorială creată de Cristian Onețiu: Business Mentors.


Călin este co-autor a mai multor cărți și audiobook-uri cum ar fi

  • Captivează-ți elevii în ONLINE mai ceva ca în clasă!
  • Jocul Vânzării - TOT ce știe un vânzător de TOP... și ceva în PLUS
  • BANII muncesc pentru mine - drumul de la depedență la Independență Financiară
  • Fișa Postului de Antreprenor - Harta oricărei afaceri cartografiată cu Gigi Nacev
  • Călătoria Speakerului - De la ucenic la maestru în arta vorbitului în public cu Andy Szekely
  • Metoda Active Reviewing - Un ghid practic pentru traineri și coordonatori de training

Este specializat ca trainer, speaker, facilitator, coach, facilitator și consultant în arii precum: public speaking, networking, persuasiune, negociere, leadership, antreprenoriat, educație financiară, management și îmbunătățirea proceselor de vânzare.


Câțiva dintre antreprenorii “antrenați” de Călin sunt: Ștefan Mandachi – “constuctorul primului kilometru de autostradă din Moldova”, Daniela Marișcu - Imperiul Leilor, Ovidiu Toader – Antreprenor, Adrian Bădescu – Owner Medici’s, Pera Novacovici - bloger, coach sau Adrian Erimescu – CEO Imobiliare.ro.

CODRIN MORARIU

Codrin este fascinat de evoluţia umană, începând cu vârstele cele mai fragede şi continuând pe tot parcursul vieţii.


El este antreprenor, trainer și coach, însă cea mai bună auto-caracterizare este de “om care înțelege oamenii în dinamica lor”.


Codrin are o experienţă anterioară de 10 ani în banking, pe poziţii de management într-o organizaţie multinaţională gigant, unde a avut oportunitatea de a vedea mai multe sisteme educaţionale ale altor ţări precum şi efectele lor în timp. El consideră că mintea umană are un potenţial aproape infinit, pe care însă îl folosim într-o proporţie relativ mică, iar blocajele subconștiente pe care le avem ne împiedică să ne atingem potențialul maxim. Codrin vede învățarea experiențială și coachingul ca fiind cele mai bune modalități de a ne descoperi și înlătura blocajele mentale.


De 10 ani, el conduce o echipă de specialişti în domeniul educaţiei non-formale de tip experienţial, cu ajutorul căreia descoperă potenţialul copiilor și adulților şi îi sprijină pentru a-şi atinge cât mai mult din acesta. Prin ONG-ul și companiile sale deţine mai multe franchize internaţionale specializate în educaţie non-formală precum şi dezvoltare psiho-emoţională.


Pentru Codrin, învățarea este un proces care începe de când ne naștem, și nu se încheie niciodată, iar cel mai eficient mod de învățare este în relație cu alți oameni.

DAN CALBUREANU

Cu multă pasiune pentru succes şi o gândire orientată către găsirea de soluţii, Dan este apreciat în mediul de business ca fiind un consultant flexibil şi cu idei originale. 


Fiind în primul rând un manager de oameni, are o experienţă de mai bine de 20 de ani în formarea şi coordonarea echipelor. El îmbină cu multă naturaleţe rigoarea obiectivelor de business cu valorile şi năzuinţele personale ale fiecărui individ din echipă. A reuşit, astfel, să fie înconjurat de oameni care să îl urmeze şi să aibă încredere în viziunea şi strategia propuse de el. 


În programele de instruire pe care le susţine în calitate de trainer sau facilitator, Dan oferă căile potrivite de creştere pentru fiecare dintre cei care îi solicită sprijinul. Astfel, încă din anul 2014, s-a alăturat echipei de facilitatori ai Elite School şi Bootcamp University datorită pasiunii, valorilor şi viziunii comune în ceea ce priveşte contribuţia la educaţie. În acest context a avut ocazia să creeze în regiunea Oltenia o comunitate de oameni dornici de creştere.


În calitate de coach, el îşi însoţeşte clienţii atât în dezvoltarea personală cât şi de business, considerând că Life Coaching-ul şi Business Coaching-ul merită o abordare integrată.


Pentru Dan, FLEXIBILITATEA este principalul ingredient pe care îl foloseşte în viaţă. Atunci când are de creat o strategie pe termen lung sau are de gestionat o criză apărută pe neaşteptate, aceeaşi flexibilitate îl ajută de fiecare dată. Aşa cum afirmă el, obiectivele care sunt cu adevărat înalte au nevoie de multă flexibilitate pentru a putea rezista provocărilor.

DIANA NĂSTĂSESCU

Diana s-a alăturat Comunităţii AS în 2015 şi a urmat cursurile Elite School şi Bootcamp University şi aşa cum spune ea, aici a găsit contextul şi oameni pentru care contribuţia reprezintă una dintre valoarile centrale comune.


Are o experienţă de peste 15 ani în vânzări, construcţia şi managementul echipelor, contribuind la aceasta din poziţia de manager sau director magazin în 3 oraşe diferite: Bucureşti, Constanța şi Braşov. Sprijină dezvoltarea companiilor client prin consultanță în management, coaching de echipă şi personalizarea instrumentelor de lucru în funcţie de profilul clientului, valorile acestuia şi cultura organizaţională,. Totodată, este cea care te poate ajuta să identifici competenţele cheie ale oamenilor din echipa ta, indicatorii de performanţă şi modul de implementare a lor.


A ținut peste 500 de ore de prezentări incluzând training-uri, facilitări de grupuri, precum și mastermind-uri. Dezvoltă training-uri interne pentru companiile cu care colaborează pe teme de: Vânzări, Leadership şi Comunicare, Managementul echipelor, Cultură organizaţională.


Crede cu tărie că cea mai bună investiţie pe care o poţi face, ca antreprenor sau lider al unei echipe este investiţia în tine şi în oamenii din echipa ta. Tocmai de aceea, de-a lungul carierei profesionale a urmat numeroase formări, convinsă fiind că atunci când ea crește îi poate sprijini și pe cei din jurul ei să crească.

IRINA VASILESCU

Irina este trainer, coach, antreprenor și autor. Este pasionată de educație și are o experiență de 24 de ani de lucru cu oamenii.


Este antreprenor de peste 18 ani: a fondat 3 companii și un ONG și activitatea curentă o desfășoară simultan cu patru linii de business: agenție de traduceri (din 2002), centru de limbi străine (din 2007), editură (din 2015), servicii de coaching & training (open și corporate) & mentorat de business (din 2014).


In prezent, coordonează 4 echipe și colaborează cu companii  și cu antreprenori cu experiență sau la început de drum pentru a-i susține, prin coaching și mentorat de business, să își atingă obiectivele propuse. A mentorat în ultimul an 6 start-up-uri care acum funcționează la capacitate maximă.

Susține autorii de carte să își redacteze și definitiveze manuscrisele, pentru ca apoi să publice.


Ca autor, a publicat 10 titluri și continuă să scrie cu pasiune. Trainingurile concepute de Irina vizează  teme precum: Comunicarea eficientă, Managementul conflictului, Controlul emoțional, Stabilirea și atingerea obiectivelor, Flow, fericire și armonie, acasă și la birou, Relaționare de succes în cuplu.


Clienții Irinei spun că beneficiile colaborării cu ea sunt: claritatea și starea energetică înaltă după sesiunile de coaching sau mentorat și motivația puternică de a lucra imediat la obiectivele propuse.


Filosofia de viață a Irinei este: „Fericirea este o alegere. Alege conștient în fiecare clipă.”

OVIDIU RAŢĂ

Ovidiu este antreprenor, mentor şi coach. 


A fondat acum 20 de ani una dintre primele companii de consultanţă româneşti în domeniul soluţiilor de finanţare şi inovare care a ajuns lider de piaţă. Între timp a mai fondat alte 6 companii în domeniul serviciilor de management. 


În prezent Ovidiu este foarte implicat în activitatea de identificare şi dezvoltare de start-up-uri inovative, având în prezent 80 de astfel de companii aflate la început de drum pe care le susţine direct sau prin programele derulate de Relians.


Satisfacţia sa majoră este că a reuşit să construiască echipe de lideri care îi conduc afacerile astfel încât îşi permite să aloce timp pentru diverse activităţi care îl antrenează în călătoria de business angel sau hobby-uri.

REMUS BĂLAN

Remus este inginer de profesie, dar are suflet de antreprenor. A început antreprenoriatul în Braşov, în timpul facultăţii, făcând distribuţie de produse aduse de marinarii din Constanţa. După absolvire a fost angajat în poziţii de management în 4 multinaţionale şi 2 companii româneşti cu afaceri la nivel naţional. 


În paralel a dezvoltat mai multe afaceri; pe trei le-a falimentat, devenind astfel, aşa cum îi place să spună, un "antreprenor certificat". A patra afacere, pe care a deschis-o în această perioadă, funcţionează şi acum, însă a făcut exit din ea.

În 2012 a pornit o afacere în telecom, pe care a închis-o pentru că modelul de business nu era scalabil, însă a obţinut profit după ce a vândut asset-urile. 


Remus investeşte în digitalizare şi în imobiliare.  În 2013 a deschis un service auto, pe care l-a vândut cu profit în 2018. În 2012 am deschis două companii ce activează şi astăzi în zona de educaţie non-formala: training, consultanţă şi coaching. Aceasta a devenit ulterior activitatea sa principală. În prezent oferă servicii în următoarele domenii: poductivitate, time management, vânzări / persuasiune, leadership şi antreprenoriat.


Crede cu tărie că EDUCAŢIA, SPIRITUL ANTREPRENORIAL şi LEADERSHIPUL conduc la EXCELENŢĂ şi BUNĂSTARE. Ele au puterea de a transforma indivizii, de a conecta comunităţile, de a cataliza companiile şi de a dezvolta ţările.

Remus consideră că responsabilitatea socială face diferenţa dintre o viaţă bună şi una împlinită. Contribuţia sa se manifestă prin programe educaţionale non-formale pentru tineri între 14 şi 18 ani.

 

INVESTEŞTE ÎN programul de 6 luni pentru CREŞTEREA TA ŞI A AFACERII TALE

  1. Oferta Early Booking este valabilă doar pentru primele 10 locuri confirmate.
  2. Confirmarea locului este finală după interviul telefonic.
  3. Ediția anterioară a fost SOLD OUT! Formatul programului nu permite suplimentarea locurilor.

Important:

 5 

3

Locuri disponibile:

BEST INVEST

4.310  €

330€

/ lună

x 6 luni

★ sesiune de planificare strategică

★ 12 sesiuni EPIC live

★ 12 sesiuni de coaching

★ 6 sesiuni cu mentorii EPIC

★ manualul digital EPIC

★ un cadou secret

★ cursul online Procesul Prosperității

★ cursul online Trust & Respect

★ sesiune de implementare strategică cu Andy

BEST VALUE

2.500  €

190€

/ lună

x 6 luni

★ sesiune de planificare strategică

★ 12 sesiuni EPIC live

★ 12 sesiuni de coaching

★ 6 sesiuni cu mentorii EPIC

★ manualul digital EPIC

★ un cadou secret

★ cursul online Procesul Prosperității

☓ cursul online Trust & Respect

☓ sesiune de implementare strategică cu Andy

BEST BUY

1150  €

107€

/ lună

x 6 luni

☓ sesiune de planificare strategică

★ 12 sesiuni EPIC live

☓ 12 sesiuni de coaching

☓ 6 sesiuni cu mentorii EPIC

★ manualul digital EPIC

★ un cadou secret

☓ cursul online Procesul Prosperității

☓ cursul online Trust & Respect

☓ sesiune de implementare strategică cu Andy

Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul şi te vom contacta în cel mai scurt timp

SILVIU CHIRIAC

Members Evolution Guide

Pentru înscrieri şi plata în rate sună-l pe Silviu la: 0736.44.77.44

DE CE ACUM?

Pentru că,  datorită grupului în care intri, investiția ta va avea efecte pentru TOT restul vieții tale!


Vei avea ocazia să cunoști oameni care și-au dublat veniturile după acest curs și care au ales să devină parte din echipa de traineri și facilitatori în programele marca Andy Szekely. 


Ei fac această muncă din dorința de contribuție, iar tu vei avea ocazia să beneficiezi de experiența și expertiza lor, le vei auzi poveștile și vei putea să le devii prieten sau chiar partener.


De ce să te înscrii acum în acest program ?


Pentru că este locul în care Andy pune la pachet tot ce a învăţat mai bun şi a aplicat mai eficient în peste 20 de ani de carieră.

GARANŢIE 110%

Dacă, din orice motiv, consideri că nu a fost ceea ce te așteptai să fie, banii investiți îți vor fi restituiți fără alte întrebări (garanţia este oferită prin contract).


Spun 110% pentru că răman la tine materialele de studiu primite, iar ”distracția” e din partea casei. :)


Toate metodele cuprinse în acest program sunt originale!!

Am rafinat tehnicile pe care le prezint în training pornind de la experiența mea ca trainer şi speaker și am conceput modele simple pe care le poți aplica imediat.

Conceptele din acest produs sunt testate timp de 12 ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţa în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A., China şi Canada, la o serie de companii şi organizaţii dintre care amintim: BCR, Aegon România, Coca Cola, IBM, Servier Pharma.

* Ora de finalizare şi timpul pentru pauze în cadrul conferinţei sunt flexibile, în sensul că trainerul insistă să parcurgă întregul material şi să răspundă şi la întrebări de la participanţi. De aceea, îţi recomandăm să iei în calcul o posibilă modificare a programului cu 15-20 de minute, în funcţie de dinamica grupului.